Страницы

воскресенье, 15 марта 2015 г.

Набір у дизайн команду Spellbinders в Україні на період Травень 2015 – Жовтень 2015

Минулого разу коли я побачила, що йде набір у дизайн команду Spellbinders, здається, тоді це був перший набір, я так загорілася що замість відкритки(як було зазначено в правилах) я зробила цілий альбом))))) а так я к це був останній день прийому заявок, я не встила виправити ситуацію, потім сесія, навчання і скрап трішки відійшов на другий план. Отож на цей раз я уважно прочитала правила і з величезним бажанням працювати в команді Spellbinders приймаю участь у наборі! 
Як подати заявку та про обовязки дизайн команди можна дізнатися тут .
Ось п'ять робіт з використанням товарів Spellbinders , які я вважаю кращими :) :
1. Звичайно, це той самий альбом. В роботі використано крім ножів лише декілька дироколів, але основна ставка була саме на ножі. Весь альбом можна побачити тут , а нижче одна з сторінок.  

В роботі використано ножі: 

Spellbinders S5-128 Shapeabilities Fancy Framed Tags Two 
Spellbinders S6-005 Nestabilities Elegant Labels 
Spellbinders S5-182 Borderabilities A2 Scalloped Borders

 

2. Упаковка для печива "Кото-сімейка".



В роботі використано ножі: 

Spellbinders S5-128 Shapeabilities Fancy Framed Tags Two 
Spellbinders P3-006 Stars Punch Templates for Presto Punch
Spellbinders S4-116 Nestabilities Small Standard Circles



3. Відкритка "Happy birthday".


В роботі використано ножі: 

Spellbinders S6-005 Nestabilities Elegant Labels


4. Відкритка "Take flight".


В роботі використано ножі: 

Spellbinders S5-128 Shapeabilities Fancy Framed Tags Two

Spellbinders Stamp & Die Set-Cling - Flowers


5. Конверт для диска.


В роботі використано ножі: 

Spellbinders PT-F01 Plane Jane (Capital)


Досвіду в пошагових МК в мене не багато, є декілька російською мовою, але по правилах набору потрібен українською тому я виправила один з давніх моїх МК тоді в мене машинки для вирізання ще не було, посилання на нього тут , а так він виглядав в журналі:


І так сподіваюсь на цей раз я уважно прочитала всі правила. Усім учасникам бажаю успіху! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий